Svar på kommentarer

Lucas om ?:
Hejsan, vad göres idag då? :P

Svar : Hahah, inget alls faktist (:
Själv då ? ;)
   
nora om ?:
Ge dig nu elin, du vet ju att jag skulle iväg. Klart jag vill skicka men jag hann ju inte..? :) <3
typ moget att skriva sånt på internet också (Y)

Svar : Vem är det som är mogen ? Det tog 5 dagar, hade du velat hade du kunnat göra det. Lägg ner nu (Y)
   
Elin om 03.15:
Jättefin profil bild, är det din egna häst?
jättesöt :D

Svar : Nej, det är inte jag som äger honom, det är jonna friman som gör. Hon är 21 och har fullt upp med alla sina andra tävlingshästar, träningar och tävlingar. Så jag har en sån tur att jag får ha honom 7 dagar i veckan! Tack!! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback