Hopp-träning!

I torsdags hopp-tränade jag för jonna. Det gick jättebra!
Jag har tänkt att brja om på nytt med hoppningen, börja från början. Lära mej grunderna för att sen sakta men säkert börja höja lite. Men jag ska lära mej att rida honom på rätt sätt innan vi höjer och tar det mer på "allvar". Nu ska vi bara ha det kul! :)

Vi tränade på galoppombyten, och hoppade sen en liten bana på 6 hinder. Vi började på jätesmå hinder, bara galopperade över och hittade "hopp-galoppen". Till sluta låg enkelhindrena på typ 65 och kombinationen på 70. Jag är jättenöjd! Vi hade ett bra flyt, bra galopp och fina språng på nästan alla hinder.


Kommentarer
Postat av: elin

guuud va kul!

ni är så fina tillsammans :)

<3

2010-10-30 @ 23:44:44
URL: http://justmymillion.blogg.se/
Postat av: elin

guuud va kul!

ni är så fina tillsammans :)

<3

2010-10-30 @ 23:44:58
URL: http://justmymillion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback