Grattis syster!

Garp skulle vila igår så då passade jag på att gå på charlies rean en liten stund, hann inte köpa ngt men ska dit snart igen. Och då jävlar ska det shoppas!
Igår kväll skulle syster hoppa blåbärshoppning på ridskolan. Hon hoppade 40 cm med en liten b-ponny som heter Bolero. Gud vad söta dom var! Jag var där med kameran och fotade, dock hur dåliga bilder som helst. Ingen skärpa någonstans -.- Men man ser ju vad det är på bilderna iaf!

Jag har ju inte sett henne rida på jätte länge, och gud vilken utveckling!
Alla som såg henne tex. i vintras (inget elakt med det) , ni skulle se henne igår! Hon har ridit i snart 2 år, en gång i veckan på ridskolan. Får se om jag kan ladda upp filmen med, om någon vill se. Hah (:
Grattis syster! <3



Kommentarer
Postat av: linnea

duktiga lilla frida

2011-01-06 @ 20:32:20
Postat av: linnea

duktiga lilla frida

2011-01-06 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback