Kom på..

..att jag inte har skrivit vad jag köpte på charlies stora rea!



- Jacka från Mountain Horse. Varm och jättesknön vinterjacka. Ser inte ut som på bilden, den är mycket snyggare i verkligenheten :p Ord. pris 799 :- , jag köpte den för 450 :-
- Väst från Jacson. Jättesnygg tycker jag, och jätte skön nu när det blåser, men det är för varmt att rida i vinterjacka. Ord. pris 449 :- , jag köpte den för 199 :-
- Svarta Kingsland lindor. Vet inte ord. priset, men jag köpte dom för 199 :-
- Rutiga ridbyxor. Jättefina och sitter skitbra. Ord. 499 :- , jag köpte dom för 250 :-
- Läderfett , vet inte hur mycket det kostade :p

Gick även in till hööks och köpte vinterskor. Ganska fula, men det behövs något varmt nu när snart är vinter. Jag har också hört att det ska bli en riktigt kall vinter iår igen, jag som trodde vi slapp det med tanke på förra årets hemska vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback