Snabb update innan jag drar igen!

Idag ska jag först iväg en stund till sommmarstugan. Datan är med, dock har jag inget internet... >.<
Så blir nog ingen mer uppdatering förrens ikväll.
Jag rider barbacka idag med, garp har fått ett sår på magen. Så jag ska se om det kan bli bättre av det, jag vet dock inte vad det kommer ifrån x)
Det kom under en hoppträning förra veckan, men jag vet inte hur. Jag hade sporrar, så jag var livrädd att jag hade typ vart för hård med dom osv. När vi hittade såret var vi i stallet och jag hade precis tagit av alla saker. Men vi satte på sadeln igen, och jag satte upp för att se om det var något jag hade gjort. Men det var liksom på insidan av min vad. Där är schapsen helt släta, alltså kan det inte vara dragkejan heller. Sporren sitter mycket längre ner, så den är det inte heller. Och jag kan inte minnas att vi har slagit i något. Ingen har lyckats komma på vad det är än, och det lär vi ju inte göra heller. Men om någon har något förslag så får ni gärna säga till!
Så nu ska jag smörja såret, och rida barbacka ett tag för att se om det blir bättre. Vi får hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback