Svar på kommentar

Från : anonym
du har inte funderat på om han har ont nånstans?
kanske dags att få honom kollad...

Svar :
Det är klart jag har, jag är jätte orolig över honom. Jätte orolig över att jag har gjort något. Jag är så jävla rädd att det ska vara ngt allvarligt..
Imorgon ska jag prata med ägaren om detta. Om han har vart sånhär tidigare osv. Jag vet att han är fälttävlans häst och van att gå jättehårt, van att bara rejsa osv. Han kanske bara vill få ut sin energi, men visar det på helt fel sätt.. Det kan också vara att han är helt igångsatt nu efter ett halvårs vila. Jag har ju inte ridit honom när han har vart helt igång innan. Han kanske är sånhär, vad vet jag? Det är därför jag ska prata med ägaren om detta imorgon. Se om hon vet något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback