Uppdatering - samma tråkiga rubrik

Jag är ledsen för dålig uppdatering. Det ska bli bättring, inte bara snack denna gången. Det ska bli så med. Haha :p
Det har vart skit mycket nu de senaste dagarna. Plugg, garp och annat, så det har inte hunnits med helt enkelt. Men slut med bortförklaringar, det ska bättras!

Kan skriva lite om hur det har gått med garp det senaste. Lite mer invecklat så man förstår vad som händer osv. När jag skriver direkt efter att jag har ridit är jag bara ledsen och arg. Då blir det aldrig att man vill förklara något, bara skriva " det gick åt helvete " , samtidigt som jag vet att det är det sista bloggläsare vill höra. Så nu har jag inte skrivit om garp på några dagar, jag har ist förberett ett inlägg om de senaste veckornas händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback