Grattis jonna!!

Idag åkte jag upp till stallet vid 12, red och åkte sen med jonna till ett annat stall där hon skulle rida min kompis häst. Hennes ponny har vart väldigt jobbig och så, så nu skulle jonna rida lite och se om hon kunde hjälpa till med några nya tips och idéer.
Det gick jättebra, och såg jättefint ut! (:

I bilen pratade jag med jonna om det som hänt med garp, om hon visste något osv. Hon har ju inte sett honom göra något, så på måndag ska hon hjälpa mej. Hon ska rida honom en stund och känna hur det känns. Sen ska hon hjälpa mej när jag rider. Jag hoppas att det går bra, och att jag kan få några tips.
Sen ska vi kolla hans tänder med, se om det kan vara något där.

Och grattis jonna till sm guldet!!
Jonna Friman med sin fina häst Lady Grey tog sm guld i helgen. Stort grattis! :')

Jag kan inte fatta att just jag har fått den chansen att rida hennes häst. Jonna Frimans häst!? Stå i hennes stall, bortskämd med både ridhus, ridbana, stort fält med terränghinder, upphopp och nerhopp och vattenhinder. Jag har riktigt duktiga, trevliga och snälla personer runt omkring mej. Det betyder jätte mycket att ha sånna människor runt sig, finns alltid någon att fråga. Alltid någon som vill hjälpa till. Jag har det alldeles för bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback