Dissar

Som de flesta redan vet har min mobil vart inne på lagning i ca. 2 veckor. Idag fick vi ett sms om att vi kunde komma och hämta den. Jag var jätteglad att slippa Samsung telefonen som man knappt ens kan ringa från! Men när jag kom hem och granskar mobilen lite närmre märker jag att nästan hela mobilen är täckt av repor och andra skador. Ett hörn är avskavt, någon måste ha tappat den i golvet. Det är en "bubbla" omringad av andra repor på baksidan. Jag lämnade in mobilen i nyskick och får tillbaka den såhär?! 
Vi letade reda på papper där det stod hur den var när vi lämnade in den och åkte sen tillbaka för att prata med dem. Vi möttes av en otrevlig kille som berättade att det enda han kunde göra var att maila till verkstaden och rapportera det vi sagt. Så vi fick tillbaka mobilen och fick svaret att dom ska kontakta oss nästa vecka. Sen vände han sig om och gick iväg.
Detta gjorde mig riktigt arg! För det första har de förstört min tre veckor gamla mobil, och sen inte kan stå för det och be om ursäkt. Nej, fyfan säger jag bara.
STOR diss till Media Markt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback