Garp - 14 februari

Idag stod hopp-träning för Jonna Friman på schemat!
Tyvärr kan jag inte visa er vad vi hoppade då  jag inte kan lägga upp bilder.. Men det var olika linjer och bom-kryss-bom med galoppombyte över krysset. Tillslut la vi ihop allt till en bana, och även höjde lite.
Garp var pigg och glad. Hoppade över bommar som om det vore räcken.., kastade sig och drog iväg efter hindrena osv.
Hehe, de som känner mig vet att hoppningen inte är min starkaste sida. Jag vill satsta på dressyren och har därför inte hoppat så mycket. Dels för att jag inte har något intresse för hoppning (jag är dessutom väldigt osäker och "hopp-rädd"), och för att Garp kommer hålla längst inom dressyren. Därför hade jag inte förväntat mig att det skulle gå så bra, hoppar mest för skojs skull.
Annars är jag ganska nöjd med träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback