Kanske, kanske inte?

Som ni nog har sett så har jag inte bloggat på ett tag. En blogg utan bilder, vad är det för blogg? Men nu funderar jag på att starta upp bloggen igen. Men kanske inte som det var förut, utan något inlägg varje/varrannan dag. Mer personligt, mer för min egen skull. Både så jag ska hålla koll på viktiga saker som har med Garp att göra, kunna planera min vecka osv. Men även kunna skriva mer personliga inlägg, tankar, känslor osv. Men somsagt, jag får se lite hur det blir. Men hur som helst så har min dator inte fixat's än, därför blir det såhär.
Nu när ni inte har så mycket att läsa på min blogg tänkte jag tipsa er om vilka bloggar jag läser. Alltså hakar jag på "trenden" som jag sett på väldigt många bloggar. Kommer ett inlägg idag eller imorgon eller någon annan dag.
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: bästa nora såklart? ^o)

we likee :* <3

2011-02-02 @ 20:21:29
URL: http://ponyrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback