3 saker

3 bra saker som jag kommer att minnas med glädje är:
- Att jag träffade Garp
- Praktiken hos Erica Lantz
- NYÅR!

3 sämre saker med året:
- Alla fina änglar i himlen...
- Jag och Garp har haft så sjukt mycket motgångar
- Att Nora var borta nästan en månad :'/


3 saker som jag ångrar: 
- Mina betyg, att jag inte satsade lite mer i skolan
- Att jag inte har tagit grönt kort än
- Inget jag kan komma på (?)

3 nya personer som jag träffat:
- Elvira Hempel
- Johanna Eskilsson
- Jonna Friman

3 låtar som påminner mig om året:
- Rasmus Seebach - Engel
- Bruno Mars - Just the way you are
- Eminem, Rihanna - Love the way you lie
- September- Mikrofonkåt
- Danial Adams-Ray - Gubben i lådan

3 saker som jag ska göra 2011:
- Ha riktigt jävla kul med Garp, njuta av varje minut vi får tillsammans!
- Satsa mer på skolan och få bra betyg!
- Ta både moppe-körkort & grönt kort

Kommentarer
Postat av: Elvira :)

Gillar dina "3 saker som jag ska göra 2011" mycket! Braa saker! :D <3

2011-01-03 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback