Dag 10

Mina drömmar

Jag försöker att inte ha så höga drömmar och framtidsplaner... Garp är ju så pass gammal och man vet aldrig hur lång tid man har kvar tillsammans. Men självklart har man ju drömmar. Jag vill ha så roligt som möjligt, ponnytiden ut, så länge Garp orkar. Jag siktar på att ta grönt kort och sen komma ut på lite lokala dressyrtävlingar. Kanske högre, men det är det jag siktar på just nu. Jag har det väldigt jobbigt med nervositeten, jag blir nervös bara jag tänker på ordet tävling. Jag är nervös innan träningar, ja, mest hela tiden. Så jag ska försöka att bara ha roligt, inte ta det på fullaste allvar. Det är svårt, men det är något jag kommer att kämpa för. Det är nog också en av mina drömmar. Kunna tävla, träna och annat utan att vara så fruktansvärt nervös.

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Kan du göra en tävling? :) :) Din blogg är jättefin =)

Kram

Hanna

2011-01-18 @ 18:53:40
URL: http://eroqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback