Dag 9

Mitt favoritminne
Det finns så många, men om jag nu måste välja ut ett så blir det nog när jag och en kompis hade med hästarna till min sommarstuga i somras. Vi hade hästarna nästan precis utanför huset, massor av fält att rida på, en sjö att bada i när vi ville. Vädret var kanon mestadels av tiden, vad kan man förvänta sig av en svensk sommar..? Det fanns sjukt mycket fina ridvägar. En kväll red vi ut berbacka, vi kom till ett ställe där fält bredde ut sig på båda sidor av vägen. Vi tittade upp, och gud vad fint det var! Solen hade precis gått ner, så himlen var helt orange. Då såg vi att det satt en regnbåge på den orangea himlen. Gud så vackert! Vi satt barbacka, släppte tyglarna och lät hästarna galoppera i den takt de själva ville, vi höll varandra i handen och bara njöt! Hästarna galopperade fortfare och fortare, men vi höll fortfarande varandra i handen, i solnedgången... Den känslan är helt obeskrivlig!
Vi badade mycket med hästarna, och dom älskade det! Vilken häftig känsla det är att simma med en häst för första gången. Åååååh, det är något jag aldrig glömmer!
Det här är något jag aldrig kommer att glömma, aldrig.













Åååååååh, vilka minnen! Gud vad jag längtar tillbaka! :'D

Kommentarer
Postat av: ida

2011-01-01 @ 17:38:13
Postat av: ida

åh!

skulle va sjukt kul att följa med ! <3

älskar dej elin!

2011-01-01 @ 17:38:58
Postat av: Hanna <3

GUD SÅ FINA BILDER :)

2011-01-16 @ 18:21:28
URL: http://eroqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback