:/

Jonna smsade mig för en stund sen, Garp hade tagit sig ut ur boxen och käkat torr betfor inatt. Han mådde inte så bra när de släppte ut hästarna, men Kinna (och Jonna) är ju i stallet hela dagen. Dom märker ju om det är något som inte är som det ska. Det känns väldigt skönt i allafall!
Jag hade tänkt att åka upp senare i eftermiddag, men nu tar jag nästa buss i stället. Han ska skrittas om han är bättre, jag får se när jag kommer upp. Uppdateringen blir nog inte så bra idag.. :/ <3 
Nu låter det som att vi har öppna boxdörrar och en påse betfor utanför, men så är inte fallet! Antingen så glömde någon att "låsa" hans boxdörr med "haspen" när de släppte in / gav hästarna kvällshö honom igår. Eller så har hans "fönster" till boxdörren vrit öppen, och han har helt enkelt lyckats öppna haspen och sen putta upp dörren och kunnat ta sig ut. Havren står i den andra delen av stallet. För att ta sig dit ska man gå igenom en dubbeldörr som ska vara "låst" med ett band som är knutet i båda dörrarna. Det bandet hade nog någon glömt att knyta, alltså har Garp öppnat dörrarna och tagit sig in. Det skulle inte förvåna mig och han först har öppnat sin boxdörr, sen öppnat dörrarna till fodret och sen hittat havren. Ingenting förvånar mig längre med den hästen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback