Dag 4

Hur började mitt hästintresse

Jag har nog alltid varit intresserad och "tyckt om" hästar. När jag var liten var jag väldigt allergisk mot alla pälsdjur, så det fanns inte en schans att jag skulle få börja rida. Jag har alltid varit den som stannar upp och bara tittar på de stora fridfulla djuren. Så enda sen jag var liten har jag nog tyckt om hästar. För lite över två år sen fick jag prova att skritta lite med ledare på ridskolan, efter det skrev vi upp mig i en nybörjargrupp och sen har jag bara fortsatt. Jag red endel hos olika kompisar, och efter ca. ett år träffade jag Garp. Jag har nu ridit honom i ett år, och totalt har jag ridit i 2 år och någon månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback